Fundació privada educativa Vedruna Barcelona

PUBLICACIONS

Desplegable Educatiu

Gener-març 2008

Posar nom a un full informatiu que tracta d’educació no sempre és fàcil. Tot i així, l’hem trobat tot pensant en l’ús que volem que tingui: ajudar les famílies en la feina d’educar de manera coordinada amb l’escola. Del títol del desplegable se’n desprèn una concepció de l’educació: educar és crear condicions per al ple desenvolupament de la persona. És, doncs, ajudar a desplegar totes i cadascuna de les potencialitats de la persona humana. I en aquesta tasca ens hi trobem tots: famílies i escoles, que som, de forma molt directa, corresponsables de l’educació dels infants i joves.

Per això us demanem que llegiu els continguts d’aquest full i hi penseu. I que, si us és possible, en parleu amb els vostres fills. Parleu-hi de manera senzilla, amb paraules i amb fets. Ja sabeu que hi ha moltes maneres de parlar... Quan ho hàgiu fet, no llenceu el full, si us plau. Us proposem que el transformeu en la figura de paper que se us indica. Poseu-lo en algun lloc visible de casa vostra. Serà una forma de recordar-vos que educar és anar desplegant condicions per al ple desenvolupament de la persona. Si podeu, feu aquesta activitat al costat del vostre fill/filla. Educar demana temps, paciència, esforç, tendresa...

Cultura Religiosa Educació Primària

Cultura Religiosa Educació Secundària

Ciutadania Primària