PUBLICACIONS

Això és una festa!

ISBN: 978-84-96248-42-7

Autors:  Coordinació: Ramon Rial
Equip de treball: Antònia Codina, Núria García-Cascón, Maria Prat i Gabriel Sagalés
Assessorament: Montserrat Fleck

Contingut

En el segon curs de primària, es fa un seguiment del calendari de l’any, tenint com a eix central les festes religioses de la nostra cultura. Els nostres nens i nenes viuen amb alegria i intensitat les festes que celebrem en el nostre entorn. Cal, però, aprendre a trobar el sentit del valor en les celebracions i buscar-hi, a la vegada, el seu sentit transcendent, primer, en clau cristiana, però ajudant a descobrir que el caràcter festiu i celebratiu té paral·lelismes en moltes altres tradicions religioses. Només així, els nens i nenes, podran aprendre a valorar la cultura en la qual estan immersos i de la qual en són hereus i hereves.

Destinataris

Alumnes de 2n curs d’Educació Primària.

Cultura Religiosa Educació Primària

Cultura Religiosa Educació Secundària

Ciutadania Primària

Història de les Escoles