Fundació privada educativa Vedruna Barcelona

Creu de Sant Jordi 2010

Història:

L’Escola Vedruna-Àngels té el seu origen en l’antiga Casa d’Infants Orfes, obra benèfica de la Barcelona dels segle XIV, patrocinada pel noble cavaller Guillem del Pou l’any 1370 i dirigida inicialment  per membres de la noblesa barcelonina. Més endavant va esdevenir una escola pels infants acollits. Al voltant de l’any 1846 se’n van fer càrrec les  Filles de la Caritat i des del 1875  les Germanes Carmelites de la Caritat-Vedruna, continuen aquesta tasca educativa.

Particularitats:

Escola concertada, d'una sola línia de P-3 a 4t d’ESO,  situada al barri del Raval de Barcelona, en ple centre de la ciutat. El nostre estil educatiu promou la formació integral dels alumnes. Som una escola catalana i multicultural, familiar, acollidora, plural i oberta a la realitat del barri.
L'educació en valors, ser escola cristiana tot  respectant  les altres religions fent cultura religiosa, l’atenció a la diversitat, ser escola Verda i  l’ús en el dia a dia de les eines TAC (Projecte MÊCIX), són projectes que ens defineixen com Escola.
L'Escola ofereix la possibilitat de poder continuar  els estudis  de Batxillerat a Vedruna-Gràcia.

Etapes

Educació Infantil