L’escola Joaquima de Vedruna va estar fundada al  maig de 1956 com un servei de caràcter social ja que la ciutat de Terrassa experimentava un creixement demogràfic degut a una immigració important.

Als seus inicis rebia el nom de “ Escuela Hogar del Sagrado Corazón”.

La Fundació de la nostra escola es realitzava en el moment en que, la congregació de les germanes carmelites de la Caritat –Vedruna, ja tenia un segle de presencia de l’actual escola Vedruna del carrer del Vall. D’alguna manera podem dir que la congregació va sentir , en aquell moment , la necessitat de fer-se present en un espai limítrof en creixement que tenia importants necessitats educatives.

Avui en dia som un centre renovat on s’hi combina,  mitjançant una acció pedagògica, el compromís  amb els nous reptes i una actualització d’una línia educativa per donar resposta a les noves necessitats de la societat  actual.

ETAPES

Educació Infantil ( de 3 a 5 anys) : educació concertada

Educació Primària ( de 6 a 11 anys) : educació concertada

Educació Secundària ( de 12 a 16 anys ) : educació concertada