NOTÍCIES

Medalla d'Honor de Barcelona 2012

L’Ajuntament de Barcelona en la sessió plenària del 25 de juliol de 2012 va acordar, a proposta del Consell del Districte de Gràcia atorgar la Medalla d’Honor de la Ciutat a l’Escola Vedruna.

La Medalla d’Honor és una distinció que té com a finalitat honorar aquelles persones i institucions que, amb el seu esforç ha contribuït al desenvolupament d’una consciència ciutadana i cívica, així com dels seus valors i virtuts.

El dia 27 de novembre de 2012 es va fer l’acte d’entrega al Saló de Cent de l’Ajuntament. En Xavier Trias, alcalde de Barcelona, va entregar del guardó al director de l’escola que el  va rebre en representació de tota la comunitat educativa pels seus 150 anys de presència al barri de Gràcia educant i formant milers de nens i nenes en valors compartits com l’esforç, la solidaritat i l’acció social.