NOTÍCIES

MANIFEST LLEI LOMCE

Vic, 20 de maig de 2013

El Patronat de la Fundació Privada Educativa Vedruna manifesta el rebuig a la Llei Orgànica de Millora de la Qualitat de l'Educació (LOMCE) que el passat divendres, 17 de maig va ser aprovada per debatre al Congrés de Diputats.

Seguint els principis marcats en la Proposta Educativa Vedruna, la nostra Institució treballa i seguirà treballant, per a una escola en català, al servei dels alumnes i de les famílies, prenent la immersió lingüística, la cohesió social i el treball dels continguts en llengua i cultura catalana com a opcions irrenunciables al servei del país i per a la formació dels nostres alumnes. Entenem que és des del Departament d’Ensenyament i des de la Generalitat de Catalunya que, seguint les competències que li pertoquen, s’han de marcar els continguts Claus per a l’Educació a Catalunya.

Per tot plegat, el Patronat de la  Fundació es posa al servei de totes les Institucions del nostre País (Generalitat de Catalunya, Fundació de l’Escola Cristiana de Catalunya,…) per tal que es mantingui el treball i la línia educativa arrelada al nostre país des de fa més de 30 anys.

Patronat de la Fundació Privada Educativa Vedruna-Barcelona