Fundació privada educativa Vedruna Barcelona

Creu de Sant Jordi 2010

LA FUNDACIÓ

La Fundació Educativa Privada Vedruna-Barcelona té com a finalitat la formació integral de la persona des d’una concepció cristiana de l’home, de la vida i del món, de manera que desenvolupi les capacitats dels alumnes en totes les seves dimensions, seguint la tradició pedagògica cristiana iniciada per Joaquima Vedruna.

En el compliment d’aquesta finalitat, la Fundació podrà fer-se càrrec de centres educatius i de formació i, en relació als mateixos, realitzarà qualsevols accions necessàries per a la seva promoció, continuïtat i subsistència amb la finalitat de donar una formació i educació amb una visió cristiana del món i de la història.

Les finalitats fundacionals s’exerciran dins l’àmbit de Catalunya.

EQUIPS DE LA FUNDACIÓ

• ANNA M. RIFÀ I SAIS (coordinadora)
    Professora de Secundària i Batxillerat al Col·legi Vedruna a Terrassa-Vall
  • LOURDES FARGAS I VALERO